De mensen die hier aan je balie komen? Heel verschillend! Mensen op leeftijd die weer even willen terugkeren in hun jeugd, maar ook kinderen die voor de fun komen. Reken maar dat deze rol jou ook veel plezier oplevert. Verwacht hier, bij het Servicepunt, net voor de entree, ook grote groepen - zoals complete klassen en bedrijven - die een dagje naar het Openluchtmuseum komen. Ook het beantwoorden van de telefoon en e-mails behoort hier tot je taken. Een veelzijdige en leuke baan waarin je ruim aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid sociaal contact komt.
Tickets, please! Op weinig plekken zie je zó veel vrolijke gezichten als bij onze kaartcontrole. Dat is ook wel logisch, want de mensen van wie je de kaarten controleert, staan op het punt ons prachtige museum te bezoeken. Op deze plek ben je het eerste aanspreekpunt en draag je eraan bij dat het lekker doorstroomt bij de entree. Soms moet je ook vragen beantwoorden. Een superleuke baan voor enthousiastelingen die graag tussen de mensen staan.
“Niet één dag is hetzelfde en dat maakt het zo leuk!”
Samen met mijn collega’s van Hospitality zijn wij het eerste gezicht voor onze bezoekers. Alles is erop gericht om ze een warm welkom te geven bij ons mooie Openluchtmuseum.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.